O zetkach, nie bez racji, mówi się, że to pokolenie aktywistów. Z drugiej strony, przedstawicieli tego pokolenia opisuje się jako skupionych na sobie cynicznych hedonistów. Kim tak naprawdę są zetki? Czas najwyższy lepiej je poznać. 

Oddajemy w Wasze ręce najnowszy raport Well.hr zatytułowany Społecznicy czy egoiści? Pokolenie Z na rynku pracy. Opisujemy w nim pokolenie Z , jego preferencje i oczekiwania, a także wyzwania dla wellbeingu, z jakimi się mierzy. Pokazujemy, jak zetki zmieniają rynek pracy i organizacje, w których pracują oraz prezentujemy dobre praktyki pracodawców skierowane do najmłodszego pokolenia pracowników.

Raport powstał dzięki naszym partnerom, firmom PwC i Kraft Heinz.

Co znajdziesz w naszej wellbeingowej publikacji?

  • Dokładny opis czterech aktywnych na rynku pracy pokoleń, 
  • Informacje o wartościach zetek i ich oczekiwaniach wobec pracodawców,
  • Wellbeingowe wyzwania najmłodszych pracowników,
  • Podpowiedzi jak zadbać o dobrostan zetek,
  • Wskazówki, co zrobić, żeby - dbając o pokolenie Z - nie wykluczać innych pokoleń pracowników,
  • Kilkadziesiąt dobrych praktyk skierowanych do najmłodszych pracowników,

a także:

  • wyniki badań Wellbeing@Work Index (i nie tylko) dotyczące zetek,
  • wypowiedzi ekspertów i specjalistów współpracujących z pokoleniem Z,
  • 11 pytań, które warto sobie zadać przed wdrożeniem nowego świadczenia (uniwersalne narzędzie do wdrażania świadczeń),
  • kompleksowe zestawienie podobieństw i różnic pomiędzy różnymi pokoleniami (praktyczna tabelka),
  • studia przypadków organizacji, które wspierają pokolenie Zet: PwC, KraftHeinz, L'oreal, Vanity Style i BTA Kompas.


        Kim jesteśmy?

        Firma Well.hr powstała w 2018 r. Założyłyśmy ją my – Ewa, Joanna i Magda. Łączyły nas doświadczenia w obszarze HR i komunikacji, potrzeba zmieniania miejsc pracy na lepsze i przekonanie, że HR to temat o ludziach i dla ludzi, więc trzeba o nim mówić prosto i praktycznie.

        Stworzyłyśmy dla siebie fajne miejsce pracy i robimy wszystko, by pracownicy naszych klientów mogli tak samo powiedzieć o swoich.

        Masz pytanie?

        Chcesz abyśmy opisały praktyki Twojej firmy w naszym kolejnym raporcie?

        Napisz do nas na adres: office[at]well.hr

        .