Jak wspierać dobrostan kobiet w organizacji
Kobiety stanowią połowę społeczeństwa i przeważają wśród absolwentów wyższych uczelni. To ogromny potencjał. Niestety, w dużej mierze niewykorzystany. Przed pandemią wydawało się, że jesteśmy na właściwej drodze do osiągnięcia równości kobiet i mężczyzn na rynku pracy. Badania pokazują, że covid-19 cofnął zachodzące zmiany i negatywnie wpłynął na samopoczucie kobiet, które przez wiele miesięcy łączyły obowiązki zawodowe i opiekuńcze.
Zapraszamy do lektury najnowszego raportu Well.hr zatytułowanego „Siła kobiet”. Wyjaśniamy w nim, dlaczego gospodarka i biznes potrzebują kobiet, pokazujemy, jak pandemia wpłynęła na sytuację zawodową kobiet i na ich wellbeing w pracy i podpowiadamy, jak pracodawcy mogą przyciągać, rozwijać i wspierać kobiety, by w pełni korzystać z ich potencjału. Prezentujemy też praktyki firm, które postawiły na przywództwo kobiet. Raport powstał, dzięki naszym partnerom – firmom PKN ORLEN, PwC i Warner Bros. Discovery.
a także:
Kim jesteśmy?
Nazywam się Joanna Kotzian i od ponad 20 lat działam w branży doradztwa HR. Tworzę i realizuję strategie wellbeing i employer branding. Koordynuję projekty doradcze z zakresu badań pracowniczych, kultury organizacyjnej, budowania zaangażowania, komunikacji i różnorodności. Moi klienci to międzynarodowe korporacje i największe firmy polskie - całe spektrum branż. Nic nie sprawia mi większej satysfakcji niż informacja, że po wdrożeniu moich rekomendacji wyniki badania satysfakcji pracowników poszybowały w górę.
W wolnym czasie chodzę na koncerty, czytam i uprawiam jogę.
Jestem Magda Pancewicz i od ponad 10 lat działam w branżach HR oraz komunikacji wewnętrznej. Przyciągam do firm talenty, buduję zaangażowanie oraz motywacje pracowników i dbam o ich wellbeing. Posiadam doświadczenie w realizacji i komunikacji złożonych projektów z obszarów zarządzania zmianą i kultury organizacyjnej. Doświadczenie zawodowe zdobywałam, pracując w firmach różnych branż – od bankowości po branżę budowlaną – i różnej wielkości – od startupu do korporacji zatrudniającej ponad 250 tys. pracowników.
W wolnym czasie biegam, czytam książki i zwiedzam destylarnie whisky (nie koniecznie w tym samym czasie).
Nazywam się Ewa Ułamek. Mam 12 letnie doświadczenie w projektach z zakresu budowania zaangażowania, wellbeingu i employer brandingu. Doświadczenie budowałam jako praktyk pracując w wewnętrznym dziale HR, jako HR Business Partner i wreszcie jako konsultant współpracując zarówno z dużymi międzynarodowymi organizacjami, jak i lokalnymi firmami rodzinnymi. Zawsze na pierwszym miejscu stawiam potrzeby biznesowe, unikam przerostu formy nad treścią i całym sercem wspieram działania niskobudżetowe.
Prywatnie jestem mamą 3 letniej Zuzi, amatorką jeździectwa i fanką brownie z malinami
Well.hr to firma doradcza założona w 2018 r. przez ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w konsultingu i wewnętrznych działach HR, specjalizująca się w badaniach pracowniczych, wellbeingu, employer brandingu, budowaniu kultury organizacyjnej, zaangażowania oraz w komunikacji wewnętrznej. To także pierwsza w Polsce baza pracoumilaczy - miejsce spotkań pracodawców i dostawców produktów i usług poprawiających jakość życia pracowników oraz źródło wiedzy na temat wellbeingu w pracy.
Masz pytanie?
Chcesz abyśmy opisały praktyki Twojej firmy w naszym kolejnym raporcie?
Napisz do nas na adres: office[at]well.hr